במועצה אזורית אשכול: כבר לא "רק" פורטל אשכול… קבלו את "השישייה" בבקשה

פורטל אשכול אתר האב במועצה אזורית אשכול מרחיב משפחה

גולשים יקרים במועצה אזורית אשכול/חבל אשכול/עוטף עזה ומרחבי הארץ…

כידוע לגולשי הבית, מפרסמים נאמנים של הפורטל, התנוססה לה בעת האחרונה על דף המייל שמאשר פרסום מודעה – הודעה על דבר תהליך שלבי שדרוגו… נכון לרגעים אלה האתר עדיין משנה את פניו עד הגיעו לתוצאה הרצויה ועד למתיחת הפנים הבאה, עד לטרנד העיצובי הבא. לא כל דפיו שלמים עדיין, ובינתיים בעיקר הלוחות שלו פעילים מתמיד.
האתר מכיר תנועת מבקרים שנעה בין 5000 ועד ל 10,000 מבקרים ייחודיים (חדשים), ו בין 50,000 ועד ל 120,000 ביקורים חוזרים/דפים נצפים באתר מידי חודש. תנועה מכובדת ממוקדת.

חדש ! ! ! – פיתוח רשת אתרים בחבל אשכול

למעשה תוך תהליך שדרוגו של הפורטל החזק הוקמו (חלקם ממש לאחרונה) מספר אתרים אשר מהווים למעשה חלק ממארג ורשת אתרים ותיקה וקיימת בנגב כולו, בדרום מדינת ישראל / מחוז דרום. מארג אשר הוקם בסבלנות ולאורך שנים ע"י חברת אינטרנטיק, אשר דרכה החלה עוד בשנת 2002 כמיזם סטראטאפ מעורפל עתיד.. אינטרנטיק, לגאוותו של דוד בן גוריון, ממקום מנוחתו הפכה לחלוצת האינטרנט בנגב, בדרום/מחוז דרום בכללו, ובחבל אשכול/מועצה אזורית אשכול/עוטף עזה מעוזה וביתה – בפרט ! כל הפעילות הזו, עקב בצד אגודל הוקמה ונתרחשה מקצה עומקו של עוטף עזה, משולש הגבולות: ישראל – מצרים – רצועת עזה/הרשות הפלסטינית (או ליתר דיוק "חמאסניסטאן"), בתנאים לא תנאים, בתקופות לא פשוטות ולא פעם תחת גשם של קסאמים ואפס משאבים.

לא ידעתם? כן, במועצה אשכול מתבססים להם מחוזות טבעיים

הרעיון המקורי, הערטילאי והרחוק הושתת על תפיסה כי האזורים המבודדים ומנותקים הללו והקשיים של התושבים לקשור קשרים עסקיים ואחרים עם "שאר העולם" – בין אם ישראל או העולם ממש, יזדקקו במוקדם או במאוחר לחשיפה באמצעות רשת האינטרנט. וכך היה.

מיפוי תתי מחוזות באשכול

לא רק מחוץ לגבולות עוטף עזה והדרום, אלא גם כאן מתחת לאף, כאן בבית!
מופתעים? באמת?

קחו לדוגמא את מועצה אשכול עצמה; במועצה אשכול מתקיימים להם "בשקט" ובניתוק יחסי מספר מחוזות דמוגרפיים כפי שאנו מכנים אותם, חבלי ארץ נפרדים אשר אינם חשופים במידה הרצויה זה בפני זה.

בבקשה – מצפון לדרום:

קיבוצי חבל אשכול (אמנם לא כולם מצפון..)
רובם בצפונה של המועצה – בארי, רעים, כיסופים, עין השלושה, נירים, ניר עוז ומגן. שניים במזרחה – גבולות וצאלים וארבעה במערבה – ניר יצחק, סופה, חולית וכרם שלום.

מושב עין הבשור ואזור הבשור כחבל תיירותי
– המושב המוכר כמושב המבוסס במועצה, חתך אוכלוסיה בעל יכולת סוציו אקונומית גבוהה יחסית ומספר נפש גבוה הנושק ל 2000 תושב ואולי אף למעלה מכך

יישובי צוחר – "חבל צוחר"
"חבל צוחר" "מטבע" שלנו – (בעבר גוש צוחר. נשמע רע. סליחה), על משקל ובדומה לחבל שלום (גם הוא היה גוש שלום), פשוט חבל ארץ… לב ליבה של המועצה, ריכוז הישובים, התנועה, השירותים והפעילות הגדולה במועצה

חבל שלום
החבל ה"צעיר" המפותח והצומח ביותר בין חבלי המועצה (נניח לרגע לחלוציות) מונה אלפי תושב וגם בו פעילות מתפתחת.

חלוציות
החלוציות למי שלא מכיר, בחולות חלוצה שבזמנו תוכננו לשמש עתודת חלופה לשטחים לפלסטינאים מהרצועה (ועוד לפני כן, גרעין התיישבות ל"עודד", גרעין נוער מקומי). עם ההינתקות ב 2005 הוחלט בידי כוחות עליונים להסב את החולות למקום מושבם של חלק מן המפונים (ה"מגורשים" בלשונם), כולל יישוב קהילתי ענק – שלומית

שלומית  ישוב קהילתי גדול שתוכנן עוד בשנים קודמות לחיזוק קו הגבול ישראל מצרים. שלומית – הבטחה גדולה לעתיד, מדווח על תכנון ליישב 500 בתי אב. בביקורנו האחרון בישוב לפני כחודשיים ספרה תושבת המקום על המשפחה ה 39 שנקלטה במקום. פרסומים בתחילת הדרך דיברו על 1500 בתי אב בשיא!!! יחד עם שאר החלוציות זהו כח רציני ביותר, אולי הגדול ביותר בעתודת המועצה. בשלב התוכניות הכוונה היתה גם לציבור חילוני ודתי מעורב, אך כרגע מצטיירת דומיננטיות מוחלטת של קהל דתי צעיר, כיפה סרוגה, "דתי לייט"…

נווה – מגוש קטיף לשעבר, בכינויה המוכר יותר "עצמונה", זאת למרות שהשם המקורי היה "בני עצמון" עוד מסיני…

בני נצרים – נצרים לשעבר מגוש קטיף אף הם.

התבלבלתם?
רשת אתרים באשכול – זוכרים?

ובכן לאחרונה הקימה אינטרנטיק – חברה לבניית אתרים בדרום רשת אתרים להגברת אפשרויות החשיפה והקשר במחוזות אשכול (כחלק מקישור בין כל מחוזות הדרום), אתר לכל מחוז ומחוז בפני עצמו.

אז כמובן יהיו שישאלו בעידן הפייסבוק / הרשת החברתית מדוע יש צורך?
4 תשובות פשוטות:

נגישות – לא כל קבוצות או דפי הפייסבוק נגישים לכולם (!!!) – מבית או מחוץ!
ה"פיד" – טוב, עם כל הגאוניות שבדבר, הפיד הוא דינמי, זמן הפרסום והחשיפה מוגבל מאוד
זמן !!!!!! – נו באמת, כמה זמן יש לכולם לשבת ולהטמיע אינסוף פוסטים?
ולבסוף – עוד "נו באמת": לא כולם בפייסבוק. לא כולם מתאימים, בנויים, או מרגישים נוח בטרשת החברתית (אגב, כבוד).
אבל התשובה המוחצת עדיין ובינתיים, נמצאת תחת הכותרת כאן מתחת…. (רמז? גוגל..)

אז למה יש צורך באתרים? ועוד לאשכול הקטנה?
גוגל, מנוע החיפוש !!!

עם כל הכבוד לפייסבוק – החיפוש הממוקד, המקצועי, האמיתי והסבלני של מחפשי השירותים והמידע למיניהם, עדיין יהיה "מלך" האינטרנט; גוגל. הוא זה שהחלק הארי באשכול ממש חי ומתקיים ממנו. החיפוש העיקרי והמוביל באשכול כמו בשאר העולם עדיין מתנהל בגוגל. והפרסומים בפייסבוק – זוכרים? הפוסט שוקע לו במהירות ו"טובע" בפיד…, אך  בתוצאות החיפוש של גוגל, תמיד נשאר ויישאר למעלה! וכך גם האתרים בחבל אשכול.

האפשרות באתרים – להישאר ולבלוט, להיראות ולקרוץ ללקוחות פוטנציאליים – ראשונים או במיקומים קבועים, כל הזמן, וב"שקל תועלת" מעולה, באנרים, כותרות, כתבות, דפי עסק ועוד, מגוון אפשרויות אינסופי – היא קלף  מ נ צ ח ! ! !

לסיכום, אז מה נשאר לנו במרחב? – רשימה:
אתרי הרשת הקיימים

עוטף את כולם עוטף עזה (גם את היישובים החל ממועצה אזורית חוף אשקלון דרך שדרות וכו'… עד אלינו, למצרים)
חבל אשכולפורטל אשכול – קיים
מושב עין הבשור וחבל הבשור – קיים
חבל צוחר – קיים
חבל שלום – קיים
חלוציות – קיים
דרום אדום – קיים (וגם הראשון שהוקם לפני כולם, עוד הרבה לפני אתר עמותת התיירות!!!)

אתרים בבנייה או בעתודה

קיבוצי העוטף ואשכול – אתר לקיבוצים בעבודה
אשכול לחיילים – ????.. התחלנו לצקת..

סך הכל 7 אתרי אינטרנט קיימים בחבל אשכול כולל עוטף עזה – מידע חופשי ואינדקסים באזור. חישבו על סך כל ביטויי החיפוש על האזור מגוגל, התוצאות יפתיעו אתכם מאוד!!! והרשת החברתית? פייסבוק? אל דאגה, איננו מקלים ראש בחיוניותה. אבל בואו נשים דברים בפרופורציות. את כל האתרים הללו "חימשנו" בקבוצות פייסבוק מבוססות ובלעדיות, אליהן תוכלו לחבור, לראות ולהיחשף בהן באופן תמידי וגם את רשת האתרים, באופן כזה שפרסומיכם ייראו בכל העת, איש לא יחמיצם ולא יפספס אותם לרגע ,בנוסף לפרסומים שוטפים וקולחים של מודעות ופרסומים שונים מהאתרים בפידים השונים בפייס. בשעה בה הפוסט שלכם כבר טובעעעע במעמקי הפיד…. ניצבים להם האתרים על פרסומיהם במקום קבוע יציב ועליון בגוגל – חומר למחשבה. ואם כבר אמרנו פייסבוק, אז דאגנו שרשת האתרים תהיה מגובה ברשת חברתית – דפים וקבוצות.

רוצים להיראות דרך כל הקבוצות האלו? הצטרפו בבקשה, הן גדולות ופעילות

קבוצות הפייסבוק של רשת האתרים:
עוטף עזה
הקול באשכול תושבים
הקול באשכול הפתוחה
חבל צוחר
חבל שלום
חלוציות

עכשיו, כל שנותר לכם העסקים הוא להירשם חינם לאינדקסים ולהתעניין בחבילות הפרסום המובלט שלנו.

הארה חשובה:

חלק מן האתרים אינו שלם באופן מלא. אינטרנטיק מתקדמת (לפי דנה ברגר) "תוך כדי תנועה"… לבד מן העובדה כי האתרים עדיין בתהליכי פיתוח, אינטרנטיק משדרגת ומשפרת, מפתחת ומקדמת את אתריה לטובת קהל המבקרים והלקוחות ללא לאות וללא הפסקה. כל יום משהו מתקדם, משתפר, מתפתח גם אם אינכם מבחינים באותו הרגע. אינטרנטיק שומרת לעצמה את הזכות לבצע שינויים עיצוביים, תכניים וטכנולוגיים בכל העת כחלק מהדינמיקה הפיתוחית שלה. לכן, בהיותך מבקר/גולש, נרשם, מפרסם פרסום חינם ו/או פרסום בתשלום, הנך מקבל על עצמך תנאים ושינויים תכופים או פחות תכופים אלה.

סקרנים?
מעוניינים לקבל הצעה באתר אחד?, בחלק מהאתרים באופן ממוקד לצרכיך? בכל רשת האתרים הדרומית כולה?
מעוניין באתר אינטרנט או דף נחיתה בתנאים ומחירים מעולים וייחודיים לחבל אשכול, לעוטף עזה והדרום בלבד ??

אלה מכם המעוניינים בהצעה לפרסם מרכולתם באופן מובלט – בלבד(!)
מוזמנים ליצור קשר באמצעות טלפון – 0777296855

.

נגישות
Open chat
1
שלום, במה נוכל לעזור?
(לא פעיל בשבת וחג)